fredag 22 april 2016

Kontoreriet

Hej från Alexandersgatan 15. Lite sliten idag. Meddelande glatt min chef vid elvatiden igår att jag inte kommer att komma till jobbet förens efter 12:09. Fick en glad smiley tillbaka. Men det är väl så om man går på jobbmiddagar även om de är helt fantastiskt roliga så är det egentligen jobb vilket innebär att man dagen efter inte ens borde behöva gå till jobbet. Men här är jag. Glad och lite sliten.

Tog även med Milla till jobbet. Alla blev glada eftersom hon är så pop här. Min ena kollega har till och med henne som screen saver. Hur creepy är inte det? Försökte till och med "prove a point" att det är creepy genom att ha hans flickvän som min screensaver. Sen blev blev det mer creepy för mig att stirra på en tjej jag aldrig träffat hela tiden. Oh well. Doge är här och efter mitt ena möte ska vi åka till landet. SKÖNT!!!!

Yepp. Lite på 600 olästa emails. Bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar