torsdag 7 juli 2016

Rumeriet

Funderar på att fixa om mitt sovrum här i Ingå. Tänkte kanske skaffa en sänghimmel, en ny fåteölj och en hylla. Var uppe i garaget tidigare idag och pillade på de resterande stringhyllorna som ligger där för att konstatera att stringhyllor i mörkt trä inte passar in i det här huset. Men en ny hylla för alla mina böcker och en skön fåtölj skulle vara kalas. Måste börja kika lite. Annars är det här rummet ett av världens bästa ställen att sova på. Här sover jag som bäst. Alltid.

Tavlan är målad av farmor och deon i rosa är Blondinbellas skapelse. Måste erkänna att det på riktigt är den bästa deon jag någonsin haft. Hur sjukt är inte det?
Ps. Läs inte Isabel Adrians bok om du inte gillar okarismatiska karaktärer och dåligt språk. 

2 kommentarer:

  1. Alltså jag ÄLSKAR okarismatiska karaktärer och dåligt språk - tack för tipset! Hehe, skämt åsido.
    Tycker det sjukaste är att verkligen ALLA säger det om deon? Och även hennes andra produkter. Själv har jag inte ens kommit mig för att prova dem...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, eller hur? Fattar inte varför bloggare ska skriva böcker hela tiden? Det blir inte bra. Eller okej Sandra Beijers ungdomsroman är faktiskt svinbra. Men jo, testa deon! Den däremot är så bäst! Den håller vad den lovar och lite till :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar