torsdag 30 augusti 2012

Gårdagen

Jag var på det mycket effektiva och husliga humöret igår. Ett sådan humör som man lätt kan få efter en och en halv liter kaffe. Jobbade som vanligt på förmiddagen, gjorde mig därefter av med den hemska tvättmaskinen som bott i min hall sen mars. En herre från Vanda plockade glatt upp den och jag blev förmodligen ännu gladare av dess bortgång. Planterade även en ljung i en kruka utanför min dörr (jag har underligt nog en egen ingång). Kände hur vuxenpoängen flödade och for därefter på skumpa med födelsedagsbarnet Ylva och Jonski. Vi hamnade på en gaybar och drack "Gay Sparkling Wine".

Efter det for jag till Annikas Hejdåfest på Bar Loose. Min kära vän ska nämligen flytta till USA och jobba för Cat Power. Tummen upp för Annika. Kommer sakna henne.
 Ljung i kruka
 Yppis och Jonski
Star Stripes and Annikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar