torsdag 23 augusti 2012

What doesn't kill you

Lagar mat och funderar på kvällen. Är egentligen helt slut men känner ändå att man borde uppleva konstens natt. Är lite sugen på dominogrejen som börjar vid Obban och slutar på Senatstorget.
Dessutom spelar Ronya på Maxill och det skulle vara kalas med en minisväng dit också. Men därefter borde jag nog hem och hålla mig i horisontalt läge.

Har fixat saker idag som tagit mig lite för lång tid att fixa. Glömmer emellanåt bort det här med att skjuta på jobbigheter gör jobbigheterna ännu jobbigare. Kanske jag lärde mig någonting den här gången. Kanske inte. Upp till bevis. Older and wiser.
I morgon efter jobbet åker jag till lande (Ingå) och hänger med pappa som fortfarande är här.
(och snyltar på hans kamera)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar