torsdag 10 januari 2013

Att sova, tigga och sola

Jag var smart idag. Råkade somna på sängen direkt efter jobbet a la 18:30 och vaknade nu 7 timmar senare. And now what? Jag får inga poäng alls för det här. Överväger att ta en långpromenad runt brunssan men det känns kanske ändå inte helt lockande att hundlös, ensam promenera i mörkret 01:30.

På tal om Brunssan så föreslog min mormor att om jag blir arbetslös i år kan jag alltid sitta med en hatt i Brunssan och tigga pengar medan Milla gör konster. Hon föreslog även karriärmöjligheten "pass upp" i Afrika, alltså betjänt. Skönt att mormor har höga tankar om min framtida karriär...
Behöver förresten lite sol och såg norwegians nyårsrea.. Ska bara hitta sällskap, tid och ekonomi. Sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar