måndag 30 september 2013

Stockholmeriet


 Riku och Jonski flög med samma plan
 Så vi mös lite innan
 I stockholm gick vi på Hotell Storys öppningsfest, drack skumpa.
 Åt riktigt bra frulle med nybakta frallor från kvarterets bageri.
 Fick till min stora glädje se på Nyhetsmorgon
 Lördagen var vi ute och skuttade, bland annat på Vardagsrummet vid Collage. Söndagen promenerades det mera.
 Jag hade på lördagskvällen lyckats få rosa hår.
 Fotografiska och sista dagen med Helmut Newton


 Vi vandrade till Malins missnöje runt i gamla stan. Stockholmare tycker att det är för turistigt för deras smak. Jag däremot tyckte att det var mys.

 Vill också ha en sån här brevlåda.
 Malin fick glatt posa utanför slottet.
Söndagslunchen på Helmer´s som jag underligt nog nästan alltid är på när jag är i Stockholm.

Tack för den här helgen Malin. Den var fabulös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar