söndag 20 augusti 2017

Sista veckodageriet

Ni vet. Det är en helt vanlig söndag och jag är efter en hel helg i Ingå tillbaka i stan. Körde en Blondinbella och lekte spa hemma. Slängde på en ansiktsmask, därefter en hårmask och avslutade kalaset med att färga ögonbrynen. Tycker alltid att man ser ut som en Angry Bird under själva processen. 

Lagade därefter Tacos och avnjöt det hela fram avsnitt tio av The Americans på Netflix. Det var det. Söndag, sköndag. 

Har även funderat på om jag borde skriva något om Åbo och kom fram till att jag vet inte riktigt hur man ska göra. Det är så tragiskt och sorgligt. Samtidigt känns det lite som att om jag börjar skriva om allt dåligt som pågår i världen så skulle jag inte göra annat. Vet inte hur ni andra som bloggar tänker där? 

Man ser ju alltid humoristiskt ut när man har Shreks hy i ansiktet. Den här masken är i alla fall en favorit och kommer ifrån Lush. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar