tisdag 29 november 2011

Bloggalan

Jag och Yppis har bestämt oss för att gå på den fabulösa finlandssvenska bloggalan på måndag.
Börja kvällen med räkor och skumpa och därefter dra våra rumpor till Korjaamo för bloggfesteri.
Dagen efter är det finlands självständighetsdag vilket innebär att man är ledig och inte behöver vara i utmärkt skick.
Rasmus från mitt jobb tycker i och för sig inte att jag har rätt att vara ledig eftersom jag inte är finsk medborgare.
Men som jag kanske inte borde förklara för herr Soini när han kommer till jobbet imorgon så räknas jag snart som en A-klass invandrare. En sådan utan rösträtt.

Nu till den stora frågan. What to wear?
Klassisk liten svart? Färgglad kort grej? Rysk luxury?

Sist jag var på bloggpartaj. Dålig bild dock. Jag och Malin i rosa i mitten.
(Jag har länge funderat på vad den äldre mannen till höger har för blogg)

2 kommentarer:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar