tisdag 8 november 2011

Nystädat hem

Min minietta doftar hallon. Det är helt galet hur mycket man får gjort när man lyssnar på ljudböcker. Jag har väldigt svårt att bara sitta still och lyssna. Jag måste alltid pilla med något annat samtidigt. annars går det åt H. I skolan är det ungefär samma sak. Jag måste ha dator eller själv lägga mig i och prata annars börjar jag tänka på helt andra saker. Om det inte är jätte jätte jätte intressant. 
Och nej, jag har ingen bokstavskombination :P.
Jag har bara tagit "två saker" i taget till en helt annan nivå.

Välkommen hem till mig.












4 kommentarer:

  1. Lina. Din lägenhet är alldeles ljuvlig! Fint!

    SvaraRadera
  2. Superfint gem. Hm, vad månne Sambon skulle säga om jag också skulle rada fram mina klackar så där?!Dina lakan är också underbara.

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar