torsdag 3 november 2011

Love Between Storeys


Ikväll var jag på filmpremiär för "Love Between Storeys" på Andorra,  Eriksgatan.
Jag var lika yr som vanligt kom en halvtimme för tidigt och trodde att det hela redan var slut. Bra Lina.
Filmen i sig är ett projekt skapat av ett gäng skolkompisar och det var grymt kul att se resultatet.
Jag som av någon underlig anledning råkar ha ett gäng fördomar när det kommer till kortfilmer måste  erkänna att den var riktigt bra. Filmen var snyggt gjord, bra producerad och med en mysigt story. Jag tyckte helt enkelt om den.
Poäng!

Filmen utspelade sig i en hiss där två främlingar möts under ett "hissenharfastnat"scenario.
Det komiska var att den kvinnliga huvudrollen skuttade runt under festen med preggomage.
Vilket fick mig att undra vad som i hissen på riktigt?

Hur som helst efter filmeriet spelade band och jag drack öl. Yes.
Men nu ska jag sova. imorgon blir det tidig väckning med jobb och därefter skola.
Klippa och klistra.






Sociala som få...


.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar