torsdag 14 mars 2013

Utmaningsgrejen

Äh antar Jonskis utmaning och svarar på hennes frågor.


1. Vad tycker du om att gå på anställningsintervjuer?
Har egentligen bara varit på en i hela mitt liv. Då var jag 18 och ville jobba på en bar. I efterhand sa chefen att han egentligen bara ville kolla om jag var en galning. Jag fick det.
2. Tittar du på tv?
Jag äger faktiskt ingen TV för tillfället vilket är lite komiskt eftersom jag jobbar med TV. Med tittar på web-TV i mängder.
3. En möbel eller annan inredningsgrej du gärna hade införskaffat till ditt hem.
Ett National Geografic-skåp från Källemo. Har i och för sig varken råd eller plats för ett sånt här. Men kanske någon gång när jag är uråldrig och rik.

4. Är du en slav under tiden eller gör du det mesta i din egen takt utan att kolla på klockan varannan minut?
Lite både och. Beror helt på vad som ligger på toppen av prioriteringslistan. 

5. Köper du böcker som du sedan aldrig läser? (jag)
Nej.
---------
Mina Frågor:
1. Är du en sån där som ältar misstag i evigheter eller viftar du snabbt bort det och går vidare?

2. Om du var tvungen att byta förnamn. Vad skulle du vilja heta då?

3. Tror du på gud?

4. Om du skulle få byta liv med en person för en hel dag. Vems?

5. Ultimata Daten? Hur ser en sån ut?

6. Vad skulle du vilja säga till dig själv som femtonåring. Något du vet idag som du skulle behövt veta då?
Hänger helt spontant med en skål... för en intervju med VN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar