torsdag 23 april 2015

Officieriet

Jag och Milleriet är ensamma på kontoret idag. Har faktiskt ingen aning varför? Börjar nästan misstänka att jag missat ett helgdag, flaggdag eller liknande? Kommer ihåg när jag gick till Min Morgon-jobbet 05:30 och trodde att jag var sen. Fixade runt på jobbet en hel timme fullt sminkad och pigg innan jag insåg att det var lördag. Den känslan har jag idag. Är dock nästan helt säker på att det är torsdag. 
 Tiden varierar i alla de länder företaget är aktivt i
 Gick via Stocka och köpte ett ben. Tanken var att hon skulle vara nöjd med det på nån matta. Men nä. Istället sitter hon med benet i munnen vid mina ben och bara stirrar.
Senaste femton minuterna har hon sett ut exakt så här. Vad hände med ligg ner och var glad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar