måndag 21 september 2015

Londontipseri tack!

Uuuh. Vi har en fotpall och jag är lite löjligt nöjd över den biten. Eftersom jag till skillnad från mina kollegor inte pysslar med Ironmans så passar fotpallar ganska hårt in i min netflixlivsstil. Sweet.

På tal om något helt annat ska jag på jobbkonferens till London i fyra dagar i oktober. Wiho. Bokade ett superduperfint hotell i centrala London för tre nätter och sitter nu och googlar vart man ska ta vägen/äta/göra/hänga/shoppa. Har ni tips så geeeeee mig. Har konstigt nog aldrig varit där utan att snabbt åka vidare. Så London är SÅ på tiden. Ge mig era bästa Londontips! 

3 kommentarer:

  1. Gillar man frukost så gå till breakfast club http://www.thebreakfastclubcafes.com/home
    Jag gillade sticks and sushi (kommer visst från Danmark) http://www.sticksnsushi.com
    Shoppingen gjorde jag senast på oxford street och notting hill. Var och kollade little venice (det var sött). Gick omkring i Holland Park och såg en musikal på westend. Jag har den fördelen att jag har en kompis som bor i London. Så jag tar London i små doser :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack! Helt supertips! Alltid smart att ha en kompis på plats. Man upplever större städer på ett helt annat sätt då. Ska definitivt testa på Breakfastclub!

      Radera
  2. Jag såg musikalen Wicked i London ifjol och den var såååå bra! Rekommenderar om du hinner! Annars så finns det många bra tips på den här bloggen: http://www.londonlotta.com/

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar