fredag 10 juni 2016

Uppdateringseriet

En av mina finaste vänner Fanny kom hit igår från Stockholm. Hon ska nämligen på någon form av juristtävling i mänskliga rättigheter på högsta domstolen. Helt normalt. Hon erkände även att hon läser två bloggar, min och otippat nog Hugo Rosas. Intressant kombo. Känner direkt hur jag och Hugo Rosas har så himla mycket gemensamt. Verkligen.

Trevligt nog dök även tre av Nikis bästisar upp hemma hos oss vid Fannys ankomst och jag agerade perfect housewife och lagade spaghetti och köttfärssås till hela kalaset. Det var i och för sig min matdag så att Niki har nog varit en söt housewife på hans dagar.

Sen gick vi till Cocken en sväng, drack vin, diskuterade feminism. Sådär som man gör en torsdagkväll. Himla trevligt faktiskt. Älskar sådana torsdagar. Tycker att de borde finnas mängder med just sådana.

Varför jag annars inte har bloggat så himla mycket senaste dagarna är att det har hänt något med min kamera och jag vet faktiskt inte riktigt vad? Så jag googlar och googlar. Ska hitta en lösning så småningom.

Efter jobbet ska vi åka till Ingå och hänga med min familj. Fanny ska gå på justisttävling och juristbankett med massa andra jurister så hon blir kvar i stan. Men jag misstänker att hon överlever.

Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar