tisdag 21 mars 2017

Hejdå US and Aeriet

Dags att åka hem. Elva dagar går förvånansvärt fort men jag tycker ändå att vi hunnit med mycket. Det har varit en så himla härlig resa. Att få hänga runt och se min syster liv här har varit jäkligt roligt. Framförallt har det varit jäkligt roligt att få hänga med henne. Det var länge sedan bara vi gjorde något ihop och det är faktiskt något jag verkligen har saknat. Vi är ganska bra typer när vi hänger på tumanhand. Vi liksom bara är och har det roligt. Är väldigt tacksam över att få ha Johanna som min storasyster. Hon är en genuint snäll, ödmjuk, smart och generös person som dessutom är väldigt rolig. Livet utan syskon skulle nog vara ganska tråkigt. Fint att ha typer som hänger med en hela livet i vått och torrt. Tryggheten i den vetskapen. Tack Johannis för att jag fick komma hit och hänga med dig. Det var bäst! Ses om en månad! Love you!

2 kommentarer:

  1. Resan har sett ljuuuvlig ut! Vi får se till att dricka vin och skvallra om den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt bäst! Ja vi måste. Kanske en pizza på Tenho? Är numera helt ok levande på kvällarna.

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar