torsdag 16 mars 2017

Santa Cruzeriet

Efter skogen körde vi ner till Santa Cruz för att spana in solnedgången och alla surfare. Kom lite i det senare laget men fick ändå se palmer, vackert ljus och några surfare som hängde kvar i de sista vågorna. Får ta mig hit en annan gång för att surfa runt lite själv. Är inget proffs direkt men klarar av att stå upp och det är mer än Girls-karaktären Hanna klarar av. Hehe. Sen körde vi hem, åt middag och hällde upp ett eller möjligtvis två glas vitt vin. Imorgon ska vi upp tidigt och hämta Johannas dykutrustning så jag borde göra sängen nu. Puss på er!

Ps. Hur jag än gör kan jag inte uttala ordet "vegetables". Har försökt hela dagen men det verkar som om ordet är ett nytt Schweiz för mig. Totalt omöjligt. Hej!









3 kommentarer:

  1. Du verkar ha en härlig semester! Hahah vedschteböls! Säg det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Världens bästa semester. Rekommenderar att åka hit alla dagar i veckan. Har nu försökt med din fina fonetiska skrift men vette fan om det hjälpte :D Haha.

      Radera
  2. Åh. Vilka magiska bilder.
    Hehe, min mamma som inte är sådär jättebra på engelska har också problem med vegetables, så hon uttalar det helt enkelt vege-tables, precis som de stavas liksom ;)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar