tisdag 17 december 2013

Tryna find my place, some place

En natt kvar. En liten endaste natt kvar sen flyger jag till Danmark och tar bron till Sverige för tre veckor. Har inte varit i min hemstad på ett år vilket faktiskt är den längsta tiden jag någonsin varit borta därifrån. Kanske det är så att ju längre tiden går desto mindre blir behovet av att konstant återvända?
Hur som helst ska det bli roligt att träffa familj, vänner och min Milla-hund (herregud vad jag saknat min Milla-hund).

När jag är i Sverige blir det hela oftast ganska intensivt när man ska hinna umgås med allt och alla. I år har jag tänkt chilla lite mer. Inte stressa runt så mycket utan ta det mer lugnt och njuta av ledigheten. Inser att den där meningen fick mig att låta lite gammal nu. Men å andra sidan enligt "The mental test" på facebook så är min mentala ålder 16. Bra där.

Lånade för övrigt världens mjukaste ljuvligaste fluffigaste onepiece av en snäll killkompis igår. Får ha den över jul och kommer skrämma slag på min familj när jag kommer myza runt som en fluffig björn-bebis.
Frida jag och luggen och Sanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar