tisdag 3 december 2013

Senaste tidens komplimanger


Människor i min närhet brukar överösa mig med fina ord. Här har vi några exempel.
  • "Men nej, du ser till och med bättre ut utan smink"
  • "Du doftar lite som...hmm.. vattenpipstobak med äppelsmak"
  • "Alltså, vad säger du? Du har så så pipig röst"
  • "Nu brände jag korven för jag försökte koncentrera mig på dig för engångs skull"
  • "Skulle påstå att jag förstår kanske 70% av de 40% som jag lyssnar på dig"
  • "Lina i framtiden. Skulle du kunna sjunga lite mindre eller åtminstone lägre i min närhet?"
  • "Tittar du på Paradise Hotel? Till och med jag hade högre tankar om dig"
  • "För att vara svensk är du ändå relativt trevlig"
Idag fick jag en helt annan.
  • "Du är verkligen bra på att köra bil"
POÄNG!

:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar