tisdag 26 augusti 2014

Brölloperiet

Ska på bröllop de närmsta två helgerna. Båda här i Helsingfors. Ett nästa helg och det andra helgen där på. Har fortfarande inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Börjar bli lite nojig. Har i alla fall tänkt ha en längre klänning på det lite större bröllopet (nu i helgen) och något annat som inte får vara långt på bröllop nummer två. Grejen är att butikerna har extremt dåligt med klänningar för tillfället. Mest höstiga tröjor och lite kjolar. Snart kommer jag naken, eller sen tar min blåa långklänning på bröllop nummer ett. Äh jag vet inte. Ingen tänker på vad jag har på min ändå.

Har i alla fall makeup-artisten Anne som ska fixa mig fin för bröllop nummer ett. Den grejen känns ändå bra och hon är skitduktig. För bröllop nummer två får jag fixa till mig själv. Men det gör inte så mycket. Kanske lärt mig några tricks tills dess.
Så här såg jag ut när Tinnis fixade mig en gång. Hon ska fixa båda brudarna den här gången. Kul med duktiga vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar