måndag 6 mars 2017

Bläääeriet

Måndag och jag har varit motsatsen till måndagspepp. Vandrade runt på kontoret och frös som en galning. Förstår inte varför det är så kallt. Gick hem och frös ännu mer. Oroade mig en liten stund över strejken på flygplatsen. Sandis tröstade mig med att det sällan påverkar interkontinentalflyg. Hoppas hon har rätt. Nu kör jag på stickade strumpor och Girls. Hoppas på att sluta frysa och bli en pigg peppad människa igen. Blir alltid lite semihatisk när jag är småsjuk. Ingen vacker grej det inte. 


Inser även att den här presentationstexten om mig själv till höger inte alls stämmer. Är varken 27 år eller bosatt i södra Helsingfors längre. Får väl ändra den när jag är trevlig igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar