fredag 26 september 2014

Högtaleriet

Materialisten i mig är på bra humör. Riktigt bra humör faktiskt. Jag är inte egentligen alltför förtjust i människor som skryter om sina bättre hälfter på nätet. Eller jo. Instagram och bloggar är okej. Så länge man håller borta ömhetsförklaringar från diverse facebookfeeds så är jag med på noterna. Får lite lätt fel på människor som varje dag gör något kärleksfullt. "Åker ångbåt med min älskling. #kärlek #världensbästa #love #minpojkvän <3". Yeye ni förstår. Nu tänker jag i alla fall inte vara så mycket bättre själv. Min favoritman gav mig nämligen en sådan här igår. En bluetooth högtalare från Marshall med fantastiskt ljud. Jag är glad. Hur glada mina grannar kommer att bli i framtiden är en annan femma. Men vi tar det då. Tills dess kan vi alla bara vara glada över discomaskinen med stil som flyttat in hos mig och för att min bättre hälft är en snällis.



2 kommentarer:

  1. Alltså så cool, trodde det var en gitarrförstärkare :D Kanske du kan koppla din ukulele till den..eller nåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I knooooow. Mitt hem blev en liten partylya. Måste testas!!! Om jag skulle spela ukelele så har jag nog något fel. Haha. Skulle aldrigaldrigaldrig hända :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar