måndag 5 januari 2015

Nyåreriet

Nyår gick över ganska snabbt. Mina vänner anlände dagen innan och vi gick till Lungi och Brewdog en sväng och hänge därefter hos min en sväng. Själva nyår började med en fest hemma hos Nikis bästa vän med ca 20 pers innan vi hamnade på Kaksi Kana på Skatudden. Hade faktiskt superkul. Dansade lite, drack skumpa, missade nästan tolvslaget men blev glatt påmind av Niki. Dagen efter släpade jag ett trött (speciellt killarna) gäng till Ingå där vi lagade middag, bastade och spelade Rappa Kalja. Dagen efter åkte alla finingar tillbaka till Sverige och jag och Niki och hans bästa vän Ricki var kvar i Ingå en natt till. Niki lagade mat till oss och så chillade vi. Tittade på The Interview för femtioelfte gången. Niki tröttnat aldrig.
Lungi dag ett
 Brewdogs Punk Ipa
 På nyår blev vi fina. 
 Matilda jag och Niki och hans discokula
 Niki menar att man ska posa såhär
 Lämnade kameran hemma under nyår eftersom den inte kategoriseras som "partykamera" men till Ingå fick den komma med.
 Martina och Kritan

 Dagen efter var det storm
Och frulle.

Sådär kort och gott var det grymt kul att ha dom alla här. Skrattade massor, babblade livet och sådant som man saknat. Skulle vilja importera dem lite oftare. Men misstänker att det snarare är jag som blir exporterad så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar