söndag 11 januari 2015

Hobbiteriet

När vi ändå pratar om Hobbit-triologin så blir det nog mer så att vi måste prata om den sista delen. Har ärligt talat inget minne utav de två första. Kan dock bero på att jag var så uttråkad att jag till större delen pillade på min mobil istället för att passionerat beskåda detta långsamma spektakel. Hur som helst. Tankar om Hobbit-trean.
  • Fick Mikael Persbrandt alltså endast typ tre repliker i film nummer två där man inte ens kände igenom honom?
  • Thorins kusin slåss alltså i päls. Är inte det väldigt osmidigt? Stor minkpäls, svärd och oreanget skägg. Highest of Fashion.
  • Är det bara jag som ser Evangeline Lilly som Lost-Kate? Vad hon än säger så tänker jag "Guud va kul, hon klarade sig från ön"
  • Vad använder Alver för hårvård riktigt? Vill veta.
  • Sen när blev dvärgar småsnygga?
  • Hur kunde man göra tre filmer av den lilla tunna boken?
 Äger som sagt ingen fungerande TV så blir en hel del tittande härifrån
 Vill inte plocka ner julstjärnan. Den är mysig
Yoggi med min hemgjorda granola till. Sundayfunday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar