måndag 16 januari 2017

12 dagar kvar

Har haft lite mycket för mig de senaste dagarna. Har haft mitt team här för en kväll, spelat Maffia på kontoret med resten av kollegorna på fredagen, gjorde en jobbgrej på lördagkvällen, lanserade en grej på söndagen och nu är det måndag och 12 dagar kvar tills vi får vårt nya hem.

Jag är kanske lite i det skedet just nu att jag börjar tröttna på Ingå-livet. Inte sådär ordentligt egentligen utan mer att jag ibland känner mig lite låst här. Särskilt dagar som denna då jag jobbar hemifrån eftersom jag annars skulle behöva hänga på kontoret till elva på kvällen och vänta på Niki. Idag hade jag dessutom faktiskt velat kontora mig lite. Istället är jag här. utan bil men med mat i kylen. Så kan det vara. Men ja, 12 dagar kvar. Det går fort. 
Vårt soffbord i marmor har för övrigt anlänt. Där ligger det nu bland alla våra andra saker och väntar på att få bli upppackad. Precis som eos-lampan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar