tisdag 10 januari 2017

Hejeriet

Niki är utomlands för två nätter och jag var söt och skjutsade honom till flygplatsen tidigare idag. Tills gossen återvänder är jag och fluffe ensamma här i Ingå. När jag är borta brukar Niki kalla det hela för "vaimoton" vilket ska betyda typ "frulös"? Antar att jag har mieston då? Right?  Imorgon kommer i och för sig mitt team hit över natten så riktigt sådär superensam blir jag ändå inte. Egentligen borde jag att passa på att lyssna på all musik Niki hatar på hög volym och dansa som en galning men jag orkar verkligen inte. Istället ligger jag på soffan och stirrar på brasan. Ungefär så händelserik är min dag. 
Borde åka via veten imorgon och plocka bort fluffes stygn. Det ser ju ut som om hon går runt med flytväst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar