onsdag 19 mars 2014

Brölliseriet

Jonski ska gifta sig i år. Hon är den första av mina bästbästisar som gifter sig. Satt och funderade lite över det idag. Hur glad jag är för hennes och Riks skull och hur fina dom två är tillsammans. Tror dessutom att det kommer att bli ett kanonbröllop. Önskar att det skulle vara typ imorgon. Eller okej, nästa vecka då.

När mitt ex:s bror gifte sig 2010 grät jag som en stucken gris. Ingen vacker gråt utan sådär riktigt snorig patetiskt gråt. Så illa att min dåvarande sambo gav mig riktigt oroliga blickar. Fick springa hem mellan cermonin och festen och sminka om mig eftersom jag såg ut som en slemmig rödaktig alien. Misstänker att det kommer bli ännu värre den här gången. Kommer behöva några rullar hushållspapper med mig och helt nytt smink. Kan hända att hela vårt tjejgäng kommer sitta där och gråtskrika. Men kanske det hör till. Hur som helst så även om det känns som en evighet tills dess så är det så snart. Tänk att plutten ska bli fru. Sick.
Vi i massor från instagram.

2 kommentarer:

  1. Men guuud jag började typ just gråta på jobbet när jag såg detta collage. Buhuuuuu. Ses på fre <3

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar