torsdag 13 mars 2014

Fråga något.

Ah, ibland skulle man vilja skriva av sig hela livet här. Men ni vet det där med "lägg inte ut hela ditt liv på nätet" som alla alltid ska förmana en om gör sig lite lätt påmind. Så jag säger helt enkelt så här. Jag har en skitdag idag. En sådan där jag helst vill krypa in i ett hörn och gömma mig. Tröstar mig med att alla har sådana här dagar. I alla fall någon gång i livet.

Anyway. Eftersom jag är sådär löjligt oinspirerande idag så får ni fråga vad ni vill. Vad som helst som inte handlar om typ träning. Hehe.

5 kommentarer:

  1. Hur frågar man ut en pojke på date?

    SvaraRadera
  2. Det får man lov att ha. Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Haha våra skitdagar tycks avlösa varandra ;) Här kommer tre frågisar
    Drömbostaden/boendet?
    Vill du bygga en egen liten stuga i Ingå eller räcker det med päronens?
    Den värsta dejten du varit på?


    SvaraRadera
  4. Saknar du någonsin din expojkvän och tänker varfö tog det slut? Och vad ska man göra om man ångrar att man gjort slut?

    SvaraRadera
  5. Finns det någon som du ända berättar precis allt för?

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar