måndag 3 mars 2014

Efter helgeriet

Vardag i stan efter en väldigt varierande helg. Var bland annat på Ahjo med min tunisiska vän en sväng och även hos Janne och Ida-Lina på alfapet halvt mitt i natten. Jätte konstigt men väldigt trevligt. Idag är jag mest glad över att mina hoods (hörnet roban fredan) börjat leva igen. Det har varit sådär halvtråkigt senaste två åren och nu plötsligt öppnar Gran Delicato i huset mitt emot och en Libanesiskt fräsch café som jag har bestämt mig för att bli stammis på. Träffade ägaren som dessutom meddelade att det öppnar på onsdag. Till skillnad från Delicato som sagt att dom ska öppna "nästa vecka" i en månad nu. Men fun fun. På tal om fun ska jag nu till Jonski och dricka skumpa och prata livet. Whey.
 Läste även den här.
 Klackade runt i dom här
Och promenerade några mil med den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar