lördag 16 december 2017

Förlovningsringeriet

Säg hej till min förlovningsring. Den är det vackraste jag sett, förutom Niki då (hehe, ostigt). Det är en fancy gray diamant på 0,52 carat inköpt från Antwerpen via Kaplans på Biblioteksgatan i Stockholm med en halo på 16 små vita diamanter runt. Ringen är gjord på återvunnet 18 carats guld och skapad av den fantastiska och begåvade Matilda Mannström. Tack Matilda. 

Jag kan inte sluta stirra på denna vackra kreation. Den är så jag. Den är modig, klassisk samtidigt som den är modern med en twist. Den gråa diamanten skiftar färg beroende på ljus och jag är så lycklig över att få bära denna på min tass. Tack älskade Niki för den drömmigaste av ringar och tack för att du är du och för att du vill leva resten av ditt liv med mig. Love you. 


1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar