söndag 10 december 2017

Woff

Helgen här i Berghäll blev lite vildare än jag tänkt mig. Lagade en ordentlig lasagne med hjortfärs och trattkantareller (blev faktiskt svinbra). Drack även grönt te och kände mig väldigt "zen" med livet. Så ringde Sabbe och plötsligt hamnade jag först på en fest hemma hos Mira och Peik på robban och därefter på Siltanen. Så mycket för lugn kväll med grönt te. 

Oh well. Dricker grönt te idag istället och tvättar kläder. Imorgon flyger jag med Aeroflot till Ryssland. Lovar frekvent uppdatering. Vill man så kan man även få följa mig på instagram. Tänker köra en "Blondinbella" och tvinga min kollega Sebastian att filma mig när jag går och svänger lite med håret. Kanske även slänger in en "Hi there". 



Den som lever får se. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar