lördag 16 december 2017

Pangeriet

Lördagkväll hemma i soffan med ett glas pang i handen. Kunde inte önskat mig en bättre kväll. Behövde verkligen en lugn kväll med noll program efter min intensiva ryska vecka. Skypeade även med familjen i Sverige någon timme och snackade allt mellan himmel och jord. Nästa vecka åker jag, Niki och Fluffe till Värnamo med hjälp av vår allas finlandsfärja Silja Line. Ser fram emot en jul med familjen i mitten av de småländska skogarna. Förra året firade jag och Niki jul ensamma i Ingå vilket var väldigt mysigt. Det enda jobbiga var att elen försvann fem timmar mitt i allt. Iår blir det familjemys och jag tänker bara njuta. 
 Jag såg Mamma Mia ikväll på Netflix. Älskar den filmen. Hat du inget att se på ikväll rekommenderar jag säsong två av The Crown på Netflix och Vår tid är nu på SVTplay.  Mer än sevärt. 
 Stalker iklädd orange päls
 Rödpang från Italien 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar