torsdag 28 februari 2013

Life as we know it

Lite dåligt med uppdaterande från min sida. Känner mig lite handikappad när min telefon är på lagning.  Mobilbloggandet går nämligen inte lika smooth från lånetelefonen om det ens går alls. Den tar dessutom bilder som ser ut att härstämma från 2003. Inga höjdarbilder precis. Men hoppas att min 4S snart återuppstår från de döda och återvänder till sin rättmäktiga ägare. Tills dess säger vi hej till datorn.

Igår var jag hos Tinnis och kollade på hennes nya vägg. Väggen tog 3 sekunder att titta på och den var fin. Resten av tiden åt vi extremt god mat som Tinnis lagade och drack lite vin och pratade världen, singelskap, dumheter, ångest, kärlek, jobb och allt annat som tillhör livet. En riktig höjdarkväll.
Har satsat på Emo-luggen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar