torsdag 21 februari 2013

Minus fyra plus tre

Är hemma över lunchen. Lämnade nämligen in min iphone 4S på lagning och fick en 3S som byte som  måste uppdateras. Annars känner man sig nummerlös och handikappad. I väntan äter jag gårdagens kyckling/bacon och feta ost lasagne och pratar med pappa. 

Soneranissen uppdaterade nämligen mitt abonnemang när jag ändå var där och hängde. Från och med nu har jag samma paket som innan. Skillnaden är att det gäller i hela norden + Baltikum. Jag kan alltså ringa, smsa och hänga på nätet i hela norden utan att det kostar mig något extra. Jag kan ringa och plåga mina föräldrar i hela tio timmar utan att det kostar mig ett öre mer än 19 och någonting. Nu låter jag som en försäljare. Jag vet. Men det är på riktigt fantastiskt. Jag hör Sagan om ringen rösten eka i huvudet, "The world is changed". 
Det mycket varierande bokinköpet från Sverige

Bytes trean
Den underliga lasagnen
 Underlig, men god.

2 kommentarer:

  1. Har också det där Norden/Baltikum-paketet. Sjukt bra! :) Ses ikväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yey, vi kan hänga "internationellt". Yes ses ikväll!

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar