tisdag 20 december 2016

Casey Neistateriet

En helt annan sak. Träffade Casey Neistat vid frullen i Levi och tog en selfie. Idag släppte han videon han spelade in när vi var där och den är så häftig. Han är så sjukt cool ändå den där mannen. Trevlig också, tog på sig glasögonen efter att jag sa att det var sjukt konstigt att se honom utan glasögon med tanke på att han till och med hade på sig dem i duschen under Emirates-videon. Se hans senaste Här!

Det här är faktiskt mitt livs första selfie med en kändis. Då har jag ändå träffat massa söta artister underPR-jobben på Bråvalla, men så är det också en helt annan sak när det är ens jobb, då tar man inte selfies. Men den här selfien bad jag mest om för Nikis skull. Han är ett stort Neistat-fan. Ville impa lite på min dude. Det lyckades...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar