tisdag 20 december 2016

Tisdageriet

Vad händer här idag då?

  • Jobbar ikapp allt jag inte gjorde förra veckan pga av Levi.
  • Åkte in till byn och tog ut cash tillsammans med min fina faster för att kunna betala den nästsista punkten.
  • Borde beställa vår nya bil idag. Det blir en liten söt hyundai (svinsvårt att stava till) i färgen Iced Coffee. 
  • Hade elavbrott en liten stund sedan (planerat sådant) och hade råkat sätta på tvättmaskinen precis innan. Inte så smart. Kände mig nästan lite ensam när jag satt här i mörkret och nätet dog och tvättmaskinen blev helt tyst.
  • Tvättar på för fullt eftersom en man ska komma idag och tömma vår septitank. 
  • Tänker baka lussekatter ikväll. Måste få in lite julfeelis. Jag är egentligen inget fan av julmusik men har nu hittat den bästa playlisten för julen. Här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar