måndag 5 december 2016

Skymmningeriet

Jobbade hemifrån idag tillsammans med hunden som vägrat äta de senaste dagarna. Hon tror att hon är preggo och det enda jag får i henne är lite ris och medicin. Inte så hållbart faktiskt. Efter måndagsmötet (som vi har på jobbet varje måndag samma tid) gick vi ut en sväng. Det är så när solen går ner halv fyra att man får passa på att få lite luft innan allt blir kolmörkt. Tog in ved, mätte bajstanken och plockade hundbajs från gräsmattan. Helt vanlig dag med andra ord. 
Jag vet att det är lite mycket "jag och min hund" på den här bloggen just nu. Men så ser mitt liv ut. Det är inte så händelserikt att vara Ingåbo. Kanske det blir mer action i Kallio. Vi får väl se, den 31.1 går lasset. 
Nu ska jag se på SKAM från svtplay. Det sägs vara en riktigt bra serie. Har ni sett den?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar