torsdag 9 oktober 2014

Liveriet på en stor pinne

Jag är i Paradiset. Jag skojar inte ens. Förstår precis vad den där white trash låten "Heaven is a place on earth" handlar om igen vilket var längesen senast. Jag har dessutom uppfört mig som en tönt igen, började lipa när jag klev av flygplanet. Jag vet. Jag hör själv hur det låter. Men vad fan. det var vackert, varmt och lite lätt orealistiskt. Dessutom landade min man precis bredvid och det blev väl kanske lite mycket på en gång. Längesen jag kände mig så här fri. Som att ingen jävel kommer åt mig. Allt är bara vackert. Sugen på att åka hit
 Till och med flygplatsen är sexig
 Vårt nuvarande kök
 och vardagsrum
 och utsikt
 Och jag då. Såklart
 Jo hej. Här är det fint.
 Om det skulle bli dåligt väder (not gonna happen) finns det en 3D TV
 Vår pool vid vårt hus
 Gett mig på den här boken minst tre gånger. Nu ska det hända
 Promenerade våra 500 meter till stranden
 Här var den.
Köpte vin för 3€ och gick hem igen. Nu ska vi ut och äta. Jag och min man.

6 kommentarer:

  1. Härligt! Blev på gott humör! NJUT!

    SvaraRadera
  2. Nä fy fan vad härligt!! Jag vill också!!!!! Njut nu !! många utropstecken där. Det är avundsjuka bara. Puss på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. I will. Eller jag gör det i detta nu. så skönt. Puss!

      Radera
  3. Njut och ha det bäst!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar