lördag 4 oktober 2014

Randomly uppdaterar

Är i Stockholm. Är inte riktigt på ladda-upp-bilder-humöret för tillfället men är gullig och sätter något ändå. Igår var vi på gayklubb med tjejerna efter att vi avslutat en fabulös tacomiddag. Svensk klassiker sedan år 2000. Jag dansade med en transa runt en strippstång. Blev totaldissad av en annan amerikansk transa utklädd till Pippi för att vara för straight (och för att jag råkade titta på min telefon under hens show). Idag har jag tagit HPV-vaccin. Gjorde sjukt nog skitont. Har fortfarande ont faktiskt. Men ett steg längre bort från livmoderhalscancer. Alltid pluspoäng i det. Nu ska vi snart på Bio. Gone Girl, boken jag läste förra veckan. Good good. Hej.
 Malins lillebror jobbbar som halvnaken bartender. Duktig var han i alla fall.
 Sällskapet
 Vet inte vad som händer här.
Nu sitter jag här och tittar på när Malin lagar mat till mig. Tog dessutom ett glas vin. Kände att jag behövde det.

1 kommentar:

  1. Kanske lite sent för den infon nu. Dock är väl nästan alla vacciner omdiskuterade och har diverse konspirationsteorier om sig. Bara att välja vad man själv tror på :)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar