måndag 27 oktober 2014

Reggae Shark

Min helg var lite åt det varierande hållet. I fredags gjorde jag absolut ingenting. Jag hängde med en tant i hundparken i en timme. Pratade bajs, allergier, krig och fattigdom. Sen gick jag hem och kände mig gammal. I lördags tänkte jag att gör samma sak. Absolut ingenting. Slutade med Tinnis på Tres Bones innan jag blev adopterad av min pojkväns vänner och gick en sväng till Adams och förfärades över att Axl Smith stod på scenen rappandes och bytte låt var femtonde sekund. Sen blev det söndag och jag hamnade här i Ingå. Ägnade sen sisådär fem timmar på skype med mannen, fattar verkligen inte hur man hade distansförhållande innan internet? 

Nu tar jag och jobbar med sånt som jag jobbar med. Internet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar