torsdag 16 oktober 2014

Smuleriet

Hälsade på Jonski och Riku (mest Jonski) igår i deras nya hem som numera ligger lite längre bort än det tidigare hemmet. Avståndet gjorde verkligen ingenting. Hemmet var superfint och jag fick leka storstadskvinna och åka kollektivtrafik. Bra grej. Dessutom hade jag inte sett de nygifta sedan den stora dagen och den kändes som en evighet sen. Förr i tiden (alltså innan augusti) sågs jag Jonski en gång i veckan. Minst. Å andra sidan har vi båda en specialmånad bakom oss. Jag har flängt till Sverige, Norge och Kroatien och varit kär och töntig. Jonski har gift sig, varit på smekmånad, köpt lägenhet, renoverat (som det heter på svenska) och flyttat. Skulle varit ett under om vi hade lyckats kombinera våra scheman. Men nu är vi back in business igen. Plus att vi ska återuppta vår podcast. Ska bli så kul!

1 kommentar:

  1. Varför ser jag så brun ut? Förmodligen röda skumpakinder haha. Ses imorgon <3

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar