torsdag 19 februari 2015

Gnissleriet

Godmorgon. Ska försöka bli lite hälsosammare. Hehe. Nä men börja äta mer frukt. Misstänker att jag lider av vitaminbrist, är så energilös hela tiden. Så jag började morgonen med en smoothie på banan, kiwi, hallon, apelsin och linfrön. Oh well. Jobbade första halvan av morgonen hemifrån, ska på lite möten innan jag åker ut till landet igen.  Har på mig mina nya skinnskor från myrorna (75 kronor, FYND!). Dom är helt ljuvliga, förutom en grej. Dom gnisslar absurt mycket inomhus. Som tur har vi heltäckningsmattor på jobbet. När jag var på Louis De Geer i Norrköping skämtade mina kollegor om att man hörde mig fem minuter innan jag dök upp i dörren. Vet inte hur man löser sånt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar