torsdag 26 februari 2015

Tinnis och den sociala veckoeriet

Var hos Tinnis igår, powerwalkade runt halva Drumsö tillsammans med Milla som var överlycklig av skogsomgivningen. Sen blev jag bjuden på middag och rosa skumpa som Tinnis trollade fram snabbare än Harry Potter.  Är väldigt glad över att ha den damen i mitt liv. 

Tog en lugn morgon hemma med datorn i sängen imorse. Ska nu skutta till Saluhallen och Story på lunch med Nikis syster Hanna (min svägis), sen ska jag på jobb en sväng och ikväll kommer Ylva på middag till mig. Väldigt social vecka det här. Good shit.
Kåffee
Än så länge tycker jag bäst om den lila kapsylen.
Har blivit gammal och börjat stoppa in tulpanerna i kylskåpet under natten. De dör ju aldrig då.
Milla är liiiiite nöjd över att ha mig hemma en förmiddag även om hon är skeptisk till mina paparazzimoves.
Morgonens smoothie består endast av en banan, frysta mangobitar, saften av en apelsin och en hel kiwi. Den bästa hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar