söndag 22 februari 2015

Strange things did happen here, no stranger would it be

Söndag och jag är helt slut, både psykiskt och fysiskt. Hade ett lite turbulent dygn. Blev räddad av Agnes som kom hit och åt tacos med mig. Vi pimplade vin och jag var upprörd över diverse barnsligheter som jag är för gammal för. Råkade lite gå ut (Pastor) och drack möjligtvis lite för mycket vin vilket gör att jag mår lite sämre idag. Tog med mig Milla till Ylva på morgonen, mådde illa där en stund över te. Gick nästan på brunch med Tinnis och blev nästan övertalad att gå på Fifty Shades of Nej. 

Istället har jag gett mig själv tulpaner eftersom jag är så värd det. Är värd väldigt mycket mer idag faktiskt. Ville bara ha den saken klar. Nu ska jag till Larissa på mat och kaffe. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar