lördag 7 februari 2015

Sandejorderiet

I Sandefjord skiner solen. Sjukt att man måste åka till Norge för att få lite D-vitamin. Såg Interstellar från Nikis enorma TV igår men jag råkade somna i mitten. Fattade faktiskt inte så mycket av den heller fakstiskt, sen såg vi Birdman till frukost och var kanske inte helt övertygad där eller. Nu vill jag se något bra där vita medelålders män inte har livskris. Förslag? Fick förresten den här länken av Malin. Kände lite igen mig i en del även om jag numera råkar vara 26.
 Tog en Pirpromenad med Niki och förfasade oss över alla fina segelbåtar som fortfarande låg i havet snötäckta och ensamma.
 Sa hej till de här
 Glömde min mössa hos Malin (tror jag?)
Råkade nästan mucka gräl med den här. opps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar