onsdag 9 augusti 2017

Följeriet

Hörrenini. Jag har öppen profil på både Snapchat och Instagram som man får följa om man vill. Man behöver ju verkligen inte. Det är så frivilligt som det kan bli. Man kan till och med få testa följa en stund och därefter avfölja om man tycker att jag är svintråkig. Lite som sociala medier med öppet köp. Ni vet. FÖLJ MIG MED 30 DAGARS ÅNGERSRÄTT. Dessutom helt gratis och jag kommer inte blänga argt på dig om du avföljer. Kanske bara gråta lite, skriva arga blogginlägg om just dig och ringa din mamma och skvallra. 
Ja, absolut. Följ på :)

Vill man följa mig så hittar ni mig så här.

Instagram: markkula
Snapchat: msirmelin

Vill ni hellre följa den där typen jag bor ihop med så hittar ni honom på Instagram under Handsomenick88

Häj!

2 kommentarer:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar