måndag 14 augusti 2017

Lördagsparty i stormeriet

Vi diskuterade fram och tillbaka i lördags om vi skulle ha kvällens party utomhus eller inomhus. Det landade på inomhus och tur var det med tanke på stormen som kom och sa hej två timmar senare. Då satt vi där inne i ljuset och sjöng snapssånger och hade det myz. Som den stormälskare jag är (när jag är inomhus och har det myz) så njöt jag av spektaklet utanför rutorna och kände mig så tacksam över att ha ett hus två meter från havet. Bättre stormutsikt får man inte. 


 Niki började stirra utåt och Milla började bli orolig. Hon är inte riktigt lika förtjust i stormar som sin matte


 Efter stormen åkte kakan jag bakat samma morgon fram. God och söt var den. Lite som jag. Hehe, skoja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar