fredag 11 augusti 2017

Mot Ingåeriet

Jag och mitt team har alla tagit en jobba-hemifrån-dag idag. Jag började jobberiet hemma men tar nu picket och packet och kör till Ingå. Först tänkte jag ta bussen eftersom Niki behöver bilen ikväll men sen kom jag på att vi faktiskt har två bilar. Tänka sig! Seaten är förresten till salu så känner du att en liten Seat Leon med turbofräs (oklart om det heter så) skulle passa bra in i ditt liv så får du gärna göra oss en bil mindre. Du hittar hen här

Vi började året med tre bilar på gatan. Men sen så flyttade Kleinbussen till Holland och genomgår nu någon form av "Pimp My Ride-upplevelse". Minus de där xboxarna tv-programmet alltid envisades att stoppa in i diverse limegröna bilar. Förstår fortfarande inte vem som vill stå ute och spela xbox från en bagagelucka? Oklart. Nu vill vi bara bli av med bil nummer tre så att Daijon blir den enda bil vi lever med. Billigare så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar