tisdag 8 augusti 2017

Vardageriet

Andra dagen tillbaka på jobbet. Känns som om jag börjar få lite koll igen. Igår kändes saker och ting mest kaos. Ni vet när man kommer tillbaka och har inboxen full och typ 500 olästa slackmeddelanden? Man blir lite yr och trött. Mitt schema för augusti och september är lite oklart eftersom det händer massor och jag har tyvärr varit lite dålig på att anteckna kalaset. Vet i alla fall att jag ska på Zalandos fashion week i Berlin i slutet av månaden. Har till och med skrivit upp det nu på flera olika ställen. Bra Lina, Bra. 


Niki och jag plöjde för övrigt igenom hella Netflix-serien Ozark på två kvällar. Bra serie som jag verkligen rekommenderar. Vi fastnade direkt vid första avsnittet och sen var det kört. Gillar du Breaking Bad är det här verkligen en serie för dig. 

En annan sak jag rekomenderar är Mattolaituris utomhusbiokvällar nu i augusti. Ikväll ska jag se Lejonkungen i en solstol med ett glas rödtjut i handen. Hoppas på att inte lipa när Mufasa dör. Ska kämpa. 
 Åt lunch med Heli på Beijing 8 i Kortteli. Tycker alltid att Dumplings ser lite ut som rymdmat. 
Ni vet mat som Aliens äter. 
 Tog en toalettselfie a la 2009
Och har nu babyshower på kontoret för min kollega Axel som har blivit pappa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar