onsdag 20 januari 2016

The weather outside is frightfuleriet

Homeoffice idag. Kände att jag hade för mycket smådetaljer att fixa för att hänga bland människor. Det är väl den största nackdelen med mitt kontor. Det är ganska litet och i princip omöjligt att få tyst omkring sig. Det är väl kanske så när man jobbar på en startup, man får vara med om det mesta. Men vi ska äntligen byta kontor i vår. Ser fram emot stora ytor och mötesrum som man kan försvinna in i. Ja tack.

Mitt jobb var för övrigt med i tidningen Kauppalehti igår. Finns nog kvar om man vill läsa. Fikade med min föredetta chef på café Esplanad under fototillfället. Därav saknas jag på bilden i tidningen. Niki fick referera ihop ett sammandrag av själva artikeln åt mig igår. Skönt att någon av oss är bra på finska.
 Uh det har börjat växa i plantuin. Tar ju en evighet det här.
 Frös och tände massor av ljus. Har fortfarande inte vågat elda i den där på riktigt. Så feg är jag.


 Läste för övrigt ut den här förra veckan. Jonski kom och hämta om du vill låna?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar