torsdag 11 februari 2016

Myzeriet

Det är en sådan här dag idag. En gummistövel-dag. Är nu på kontoret och försöker göra myz. Ingen förstår sig riktigt på det här med hur viktigt det är med en myzig omgivning. Släpade in en golvlampa i ett mötesrum, slog mig glatt ner och kände mig stolt. Sen tog det några minuter innan några kollegor ramlade in, klagade på sömnigt ljus och vips så var de där ohärliga lysrören på igen. 

Note till mig själv: Team Swedens utrymme i nästa kontor ska vara så myzigt att man aldrig vill gå hem. Eller något åt det hållet i alla fall. 

Efter jobbet ska jag till Latva på vin med Jennifer. Blir myz!
Åkte för övrigt Y-tåget till Helsingfors imorse (det där som dom vill lägga ner). Åkte till och med via bankomaten för att casha ut pengar till tågkonduktören. Tågnissen dök aldrig upp och jag åkte gratis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar